Friday, April 23, 2010

Bila jadi kawan..Kawankah??

Situasi : Sepetang bersama-sama member2 sengal merayau mau cari makan....

Last2 kami singgah kedai sup utara...Then pekena menu yang baru launching
Wow! nasik Arab..bole laa..Nasi berderai-derai..Best2....hehheheh
:
:
On da way balik :
Sapaan dari member..ko dah lame ke mengajar kelas kt sini?....
Balasku...Ermm ade laa lbh kurang 2 tahun..Aku pon tak sure... Nape??
Member :  Kalu ko  nak tahu..ko dulu pernah ajar aku..Subjek khas mase aku sem last sblm grad..
Aku :  Ciss!! Kirenye aku nih dulu lecturer ko laa....Apsal aku tak perasan ekk??  Adehh malunyerr 
            Patutlaa mamat nih mcm teragak-agak nk mengarut ngan aku...
Member : Aku pon dh rase cuak kalu ade student2 aku tiba-tiba jadi member...
                Ermm perli ker???

p/s: Tak best gak kalu jarak umur lecturer ngan student tak jauh beza

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...