Monday, May 30, 2011

Melayu Sungguh

Saya masuk kedai..dia wat dunno..
Main game padahal situ bukan cyber kafe...
Kedai potostet jerrkk!

Saya soal dia..dia soal saya balik.
Last-last saya kena printing sendiri.

Dia punye cakap, takde slang  Borneo....
Sah memang orang Melayu...
Entah-entah budak Batu Kurau ..HaHa
Rambut stail pacak-pacak...
Jeans koyak-koyak....
Rantai besi jurai-jurai..
Tatto ? tindik ? itu saya tak belek...
Kuku panjang 2 inci penuh kematu
Kalu tak silap  kuah lauk ko makan semalam  pon ade lagi...
Jari jemari luka penuh darah kering
Aisehhh ngeri akak tengok dik...




Dia punya stail kira barang main pejam mata..Ape kes?
Kalkulator letak tepi..Cuma pelengkap aksesori...
Sekali petik dia bagitau saya jumlah harga keseluruhan....
Dia pusing main kenyit-kenyit  kat dia punye member...
Kemudian pandang saya balik tanya bape jumlah harga tadi...
Kening saya makin senget...

Hati panas plan nk suruh dia kira balik...
Tapi geng dia ramai..
So saya remain silent...

Lepas bayar saya terus chow..
Hati terbakar...
pekena 100 plus...
Mau kasi padam itu api...

Sorry dik..nih last akak pegi kedai engkau kt seksyen 2 tuh...
Takmo pegi lagi dahhhh!
.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...