Monday, March 15, 2010

Skandal SARA II

Pada malam itu, aku perasan sesuatu yang pelik...Kedengaran bunyi-bunyi di dapur.
Aku pon bagaikan pencuri terhendap-hendap..mencuri tengok..
Huh..! sudah ku duga..ini mesti kerja Sara...Menyedari seakan kehadiranku, lekas-lekas Sara dan kekasih gelapnya beredar...
Aku kehilangan jejak...Huh! malas laa nk follow...buang masa jer...
Aku segera ke bilik menyambung tido...
Keesokkan pagi...................................

"Sara, ko buat ape malam tadi dgn jantan tuh??..Lepas ni mane plak ko nak campak anak ko dengan dia??"

Pantas dan cabul sungguh mulut ku berbicara...
Sara berpaling..seolah tidak mahu menjawab segala tohmahku....

"Kau memang degil Sara, pergi saja kau dari sini kalau dah tak mahu dengar nasihat aku...Kau ikut sajer jantan kesayangan kau tu..Aku nak tengok..setakat mana kamu berdua boleh bersama..."

Sara berlari menahan hiba...Sungguh jauh dilubuk hati Sara tiada sape yang tahu...





   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...