Friday, August 20, 2010

Nek Wook Kundor

Wook Kundor (lahir 1902 (umur 107–108)) memegang rekod perbezaan usia terbesar dalam suatu perkahwinan yang sah. Dia dilahirkan dan tinggal di Terengganu, dan telah berkahwin sebanyak 23 kali.
Kesemua suaminya sebelum ini telah meninggal dunia. Dia kini berkahwin dengan Muhamad Noor Che Musa yang dilahirkan pada 1973. Pada Julai 2010, Wook Kundor dan suaminya Mohd Noor menyatakan hasrat mendapat anak.

Sumber dari wikipedia 



Katanya, dalam perjalanan pulang dari Pasir Mas, Kelantan, Sabtu, isterinya menunjukkan sebuah premis menjual sarung tangan dan produk bayi.
"Kami cuba (mendapatkan anak) sebelum ini tetapi faktor usia menjadi penghalang.

Wanita hebat yg ade dalam list wiki..Fuhh tabik spring!

 Sungguh romantik  pasangan nih (kdg2 tersasar gak rasa tragik..isyy tak baik kan?)
Nek Wook (kanan) dan suami keluar dari balai polis selepas membayar ikat jamin RM 2000...demi suami tercinta..

Wook ketika ditemui di luar mahkamah berkata, dia sangat terkilan dengan perangai Mohd Nor yang mengambil dadah semula sehingga merasakan ingin membunuh diri dan terjun sungai kerana tidak dapat menerima hakikat itu.

"Kini saya sudah berubah dan menghargai setiap saat bersama isteri," Suaminya membalas.

Pasti menjadi tanda tanya...Apakah rahsia Nek Wook utk berjaya menambat hati dan kesetiaan para lelaki hingga  mereka meninggal dunia??...
Rahsianya...Jeng..jeng..jeng..'Teknik Urutan".(dia takmo dedahkan)...Awas..urut berlebihan adakala memudaratkan.. Ingat tuh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...