Saturday, July 9, 2011

Julai ini


Bismillahirrahmannirrahim...


Lidah kaku..Jari beku
Mati kutu fikir bagaimana nak kias
Takut tersalah kata terlebih bicara
Lebih baik saya bermula dengan mohon ampun dan maaf kepada semua
Atas segala kekurangan dan kekhilafan sy..Serius jika tersilap dan salah itu perkara di bawah paras sedar sy..
Khas ditujukan kepada insan-insan yang realise saya wujud dan yg baca entry sy ni..
Especially my roomates..Aku akan tinggalkan stok baju tak basuh sbg peneman rindu (Jangan ko nangis malam2 sudah)

Saya pergi bukan bermaksud tak kembali..
Kelak bila datang semula jumpa kalian jangan buat-buat tak kenal saya
Saya pergi untuk memikul tanggungjawab baru
Menghadapi cabaran baru..Stress perkara2 baru..Pakwe baru dan sumenye baru2
Jumpa kawan-kawan baru, bunyi macam ramai..Ehh diorang nak kawan dgn sy ke? (Kalau sy dah pandai ckp cina jgn terperanjat!)
Lagi satu sy berhasrat nak mulakan hidup baru menjadi lebih positif (tidak banyak merungut), lebih rajin, lebih 'smart'..dan lebih berdedikasi

Tapi kawan-kawan yg lama jgn risau..
Sy tak ubah physical appearance (tapi kalu berubah jd cantik sy terima seadanya)
Sy tak tuka kereta baru
Sy tak tuka blog baru
Sy tak akan tuka no baru..So kalu nak wat makan-makan..Jgn lupa Helo sy!

Ehhemm...Tekak sy akhir-akhir ni asik nk makan western-western jer..
Big Plate? Subway?Big Plate? Subway? Big Plate? Subway?.....

Sekiann...



p/s:  Sy bukan berhijrah ke Hongkong/China yer....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...