Thursday, October 20, 2011

Mode~Active Learning

What I hear, I forget; 
What I hear and see, I can remember a little bit
What I hear, see and ask questions about or discuss with someone else, I begin to understand; 
What I hear, see, discuss, and do, I acquire knowledge and skill; 
What I teach to another, I master


Apa yang saya dengar, saya lupa, 
Apa yang saya dengar dan saya lihat, saya ingat sedikit,
Apa yang saya dengar, lihat dan tanyakan atau bincangkan, saya mulai paham,
Apa yang saya dengar, lihat, bincang dan lakukan, saya memperoleh pengetahuan dan kemahiran,
Apa yang saya ajarkan pada orang lain, saya menguasainya.


Soalannya:

Siapa saya?


:
:
:
:
:
:


:
:
:
:















HahaaHaahaa!!...Kalu anda buat separuh jalan same laa macam Da Di Du di atas


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...