Tuesday, June 15, 2010

Maaf saya tak dengar.....

Hidup kurang pendengaran memang tak sempurna..Kata terhormat ialah kekhilafan..Omputih kata disable.Tapi lom cacat lagi..Sebab tempoh tak mampu mendengar dgn baik makan masa seminggu..(itupon aku peram sakit)
Aku dah kira-kira camner nk communicate ngan cik misi..Rules pertama..baca signboard..Kedua amik no.giliran..Duduk..perati dan tunggu sampai kuar nombor..Belakang kertas aku dah tulis siap-siap.."Maaf saya tak dengar" Takut kena jerit kat kaunter nanti..Malu sehh...
Sampai di kaunter..Cik misi terus rampas kertas tuh...dan cucuk! kt besi..Aiseyy..
Dia mengarah tangannya menunjukkan bilik no.9..(Kan senang camnih)...


Jenis Rawatan: Ear syringing (sakit sehhh! )




Habis lencun baju aku...Telinga makin sakit..Tapi tak elok gak..Last-last dokto bg soluwax...Baru guna 1 malam..dh berkesan..Melebar senyum bile dengar bunyi kipas berpusing..Cicak bermain kejar-kejar..malah dedaun kering yang berguguran..


P/s: Kalu bg soluwax awal2 kan elok..takyah wat ear syringing...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...