Friday, June 11, 2010

Nombor Hilang!

Dalam banyak2 majlis kahwin...hanya majlis tertentu yang aku rajin attend..Ikut gerak hati jer sebenarnye..So mane2 majlis kawin kwn2 yang aku attend..korg mmg bertuah dgn kedatangan aku..huuhuhu..
Tapi tak sangka plak on dat day...aku datang 1 majlis, lagi seploh minit nk kul 3pm..kendarat dh panas muntut nk kemas meja..ape arr kan ramai lg tetamu...Di sebabkan parking penuh..Aku tumpang park kete kt umah jiran dia..
Mamat macho keluar dari rumah...
"Err..bang..tumpang park kete ekk"..Penting berbahasa..amalan mulia....
"Laju ke bawak kete td??.....Sampai nombor plat tercabut"....
Aisehh...mane cicir neh..malunyer..nyesal tunjuk eksyen kt higway...



p/s: better buat no. cepat2..sebelum kena

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...