Wednesday, June 23, 2010

ToTo dan CeWek...

Semalam lepas aku kuar dr Giant..rupenyer aku diperhati oleh sorang cewek..Lepas masuk jer dalam kete..dia cpt2 ketuk tingkap.. cuak gak time tuh...apehal nih..Expressi muka maintain cool..Tapi dalam hati dupdap..tuhan je yg tau..


Maaf ya bu..Sy mau tanya dimana kedai toto?..Aku memandang benget..Sbb tudung dia lg labuh dr tudung aku
Sy tak tau..kamu try tanye india yg cuci kete tuh..Konon taknak bersubahat
Begini sy ade menang itu loteri..sy mau tuntut wang..Tp ngak berani kerna permit sy sudah mati..Dia dah start nk kuarkan air mata..Oppss cukup! (dalam hati laa) Mesti nk minta aku tolong dan sebagai ganjaran nk share laa duit tuh ngan aku..
Minta maaf byk2 sy mmg tak boleh tolong..Cari org lain yer...Start enjin cepat2..then cabut

Possibility kalu aku tolong:

1. Kalu kena tipu kan naya!
2.Kalu tak tipu, kelabu mata aku nnti tgk duit yg tak berkat tuh..hehehe..Kelabu mata tak same ngan materialistik taww!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...