Saturday, July 10, 2010

Berdoalah

Malam-malam yg agak buta nih, aku bukannyer nk start berceramah..Tapi sajer..suke2.Aktiviti weekend minggu ni mcm biase laa.jenguk anak2 sedara.4 hero muke selamber je..Kebiasaannye diorg dah bergayut kt gate sambil terjerit-jerit bagi idea bernas utk merayap kt luar..Owhh patutlaa mommy dia ade..Tak berani ler tuhh..Spt biase aku akan masak. Alaa yg simple-simple jer..Bukan ape, sbb all boys neh mmg hyperactive plus kuat mkn. No wonder laa cekodok+burger+nasi goreng kuali penuh pon boleh licin..Budak ke piranha neh???

Zaman dolu-dolu, kaum ibu walaupon tak berpendidikan tinggi...mampu menghasilkan anak-anak yg cemerlang..Rahsianya?..Berkat doa yang tak putus2 terhadap si anak. Dulu aku kecik pon breastfeeding kejap jer..Selebihnya minum susu pekat tin jer.Alaa yang takder zat langsung tuh.cap bendera kot.Maklumlaa org susah.mane mampu nk beli dumex la, nespray laa..err ye ke? sorry tak pasti..Hasilnya = sihat+gemuk+comel+bijak bistari+baik. toinggg!

Memandangkan aku takde anak, so menumpang kt anak-anak buah je laa..Ya Allah, limpahilah mereka anugerah kesihatan, Jadikan mereka insan-insan yg berguna dan hormat pada org tua..Aminn....
At the end time aku tido, si kecik tuh kasik aku reward....Huduh bebenor...Penuh kaki aku+handbag sticker mamee..Bole laa as a token of appreciation..

p/s: Patutlaa salesgirl senyum2..Kt tudung ngan belakang baju pon ade sticker

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...