Sunday, July 11, 2010

Kotak tv

Aku masih tak henti-henti fikirkan pasal tv..Patut aku tukar research area aku psl tv laa...Konfem excell..
Housemate aku pon asik bg pamphlet harga runtuh tv..Aku cube wat muke se'sardin' mungkin..Uhhu..padan muka.Klik sini . Tapi ape yang bole aku concludekan kesan takde tv neh:
Kami sume dh jadi pembaca tegar utk sahut seruan kerajaan..Jadikan budaya membaca amalan kita. "Bangsa Membaca, Bangsa Berjaya" ingat tuh! bukan mangsa membaca, mangsa teraniaya...


Ermm..focus tol!

Stail membaca kami belek dari kulit ke kulit..Suratkhabar lama pon kami baca balik..Kalu dinilai balik jumlah bahan bacaan yg kami beli, dah nak sama jumlah dgn nilai harga sebuah tv kebal..

Tapi kenapa aku masih tidak membeli tv??

Ehehehehe.....sajer je . sukati aku laa..Kalu aku beli tv.Konfem korang tak jadi ulat buku kan??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...