Thursday, July 29, 2010

Bila tiba masa utk berjiwa-jiwa

Aku memang tak reti berpuisi..apatah lagi mengayat ayat jiwang-jiwang..Pernah satu ketika (gatal2 konon nak bercinta) aku pon mencoretkan kata-kata indah. Agar perasaan si dia terbuai-buai..Kesudahannya warkah cinta aku buang terus..Ku padam niat utk buat ayat cinta tuh..Mane taknya..bila dibaca dari mula sehingga akhir, saling tak tumpah seperti report sains tingkatan 5..Geli!


So kat sini aku nk publish kan ayat jiwa-jiwa seorang lelaki..yang aku tak kenal..(Serius tak kenal+malas nk amik tau)..Banyak jugak laa..Yg masih ade tinggal ni jer kot..Lelain mane tah..Sebab aku kategorikan this mamat either gila or saje suke-suke ..Takpelahh asalkan dia bahagia...


apabila ku dapat bertemumu kan ku katakan 'assalamualaikum...'
dan kau akan katakan......
apabila ku bersemuka dgn mu mataku kan melihat wajahmu...
apakah matamu akan melihat wajahku.....
bila kita bertemu salam dihulur tanda persahabatan....
adakah kau akan disambut dgn senyuman....
mata bertentang diri bertemu.....
seterusnya.... ku tertanya tanya...
waktu waktu akan berlalu bagaimana.....
heh.... itu jika bertemu... di masa ini... aku lebih suka begini... x perlu risau nak melalut aper... bukan tau pun...lalalla aheheh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...