Monday, November 1, 2010

Soalan Cepuu...

Hari ini wat daku ternganga-nganga.....
Kerna ku tidak menyangka disoal sebegitu...
Mengapa itu yang kau tanya....
Tiada soalan lain lagi kah?

Ku resah gelisah semalaman...
Memikirkan jawapan yang dikau bakal ajukan
Tapi soalanmu melebihi jangkauan....
Sesungguhnya ku tiada jawapan.....




Mamat Britton tuh tanya suh aku explain biografi 2 scientist physic Hawking, Stephen William dan sorg lagi..sape ntah ape tak dapat tangkap dia sebut name ape...(Serius ..aku tatau..)
Kalu dia tanye aku sejarah P.Ramlee pon aku tataw nak cite camane...
Aku tak minat sejarah..Barang yang lepas usah dikenang..ingat tuh!
End-up muke dia bengang giler sebab aku tak kenal tok nenek bangsa dia...Piiraahh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...