Tuesday, April 26, 2011

Aksi Gadis Melayu Bertuah

  

Noor Dayana anak kedua sekarang sedang mengikuti kursus perubatan (MBBS) tahun keempat di Manipal University, India dan dibawah tajaan biasiswa MARA. Pengajian perubatan di India adalah selama 2.5 tahun dan sekarang dia sedang membuat klinikal di Manipal-Melaka Campus di Air Keroh, Melaka selama 2.5 tahun lagi.
Gadis bertuah ini memang seorang yang ceria dan sunyi dirumah kalau dia tiada. Both mak and ayah is very proud and pleased with your academic achievements and may Allah rahmati your goals in life to be a successful doctor. Mak dan ayah are glad that she are back in Melaka Campus and not being far far away in India.

 sila klik;

 Rajin ber'posing' juga dia neh...

Riak wajah yang ikhlas gitu...Tapi paling penting dia takde buat aksi gedik dan perasan lawa...Serius Donna raya loya tengok pic makwe-makwe buat gaya control ayu, juih-juih bibir atau menyetimkan mata... Huh!



Kenapa Donna kata beliau sungguh bertuah....Ini kerna beliau telah berjaya memilik Ustaz Amirul..
Hebat kan?..Asyraff Muslim memang lelaki hebat kerana bijak menilai perempuan.. ( Adakah ini bermakna Donna pon ade peluang ke kahwin dengan artiss?? Arghh Mimpilahh!!)

Kacak kah? 


Akhir sekali Donna doakan semoga jodoh kalian kekal dunia akhirat dan mendapat ramai zuriat yang soleh dan solehah... 








2 comments:

FARHANA said...

itulah lelaki yang bijak menilai..bukan nak cantek mcm model..hnyalah keikhlasan hati dan beriman serta bijak!oh..asyraff...!!!!

Donna said...

Pengajaran gak wat org2 pompuan untuk jadi lebih baik dari keadaan sekarang...Ngee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...